donderdag 23 september 2010

Nieuwe start

Gistermiddag eindelijk weer eens tijd genomen voor een wandeling door de heuvels. We hebben het heel druk gehad deze zomer en er is in ons bedrijfje altijd wel iets te doen. Het was er dus een beetje bij in geschoten, dat wandelen. Het is dus ook veel te lang geleden dat ik wat op de blog geplaatst heb. Ik was in juni enthousiast begonnen, maar daarna kwam de klad erin. Maar ik ga een nieuwe poging doen. Zoals gezegd even een paar uurtjes door de heuvels gezworven. En dan beleef je opnieuw hoe mooi het hier eigenlijk is: de rust, de vergezichten en vooral het groen. Nou was het ook zalig weer; dan is het dubbel genieten. Lekkere zoete bramen plukken onderweg. Nog een paar roofvogels gezien. Ik kwam helemaal verkwikt weer terug. De volgende keer zal ik in plaats van de verrekijker het fototoestel meenemen, dan kan ik een foto erbij plaatsen! Momenteel hebben we veel actieve gasten. Wandelaars, die allemaal wel iets van hun gading vinden tussen de routes die we hebben liggen. Maar daarnaast ook steeds meer fietsers, die ontdekken hoe lekker je hier kunt fietsen. En voor de afwisseling is er ook nog zoveel te bekijken in de omgeving. En tijdens het diner de belevenissen van de dag uitwisselen. Het is dan nog lang gezellig!

Geen opmerkingen: